Esrar ve unutkanlık

24 Aralık 2009 Perşembe
Esrar ve unutkanlık
Bana göre esrar’ın ileri vadede insana yaşatacağı en büyük eksiklik, unutkanlıktır. Esrar kullanan insanlar, beyin hücrelerinin ölümü nedeni ile bir süre sonra herşeyi unutmaya başlarlar.Devamı...


Bir çok arkadaşımız benim bu tezime (aslında tez’den öte, gerçek bu) karşı antitez’ler sunabilirler. Ya da karşı gelebilirler. Esrar’ın çok masum birşey olduğunu düşünen arkadaşlarımız vardır. Bana sorarsanız aslında bende masum derim. Tabii dünyada olan bunca kötülüğün, pisliğin içinde esrar gayet masum.
Ama bu esrar kullanmak için yeterli bir sebep değil arkadaşlar. Gerçekten daha önceleri esrar kullanan birisi olarak, hem kullandığım zamanlarda hem de sonrasında unutkanlığım had safhaya ulaştı diyebilirim.
Ayrıca dikkatsiz de oluyorsunuz. Bu yüzden büyük problemler yaşayabilirsiniz. Zira, sizin de benim olduğu gibi sizi deli gibi seven bir sevgiliniz olmayabilir. Nasıl yani derseniz ;
Önceki gün sevgilimi almaya gittim iş yerinden. Arabama bindi. Sohbet, muhabbet derken en son evine gideceği zaman abartısız 5 dakika ellerini tuttum, okşadım. Her iki elini de, ve her iki elimle.
Dün tekrar gittim yanına. Elini tuttum. Elinde yara bandı olduğunu gördüm. Geçmiş olsun ne oldu eline bitanem dedim. Günaydın diye cevap verdi. Ne oldu neden günaydın dedim.
Elimde dünden beri yara bandı var, dün elimi o kadar tuttun farketmedin mi dedi. Buyur burdan yak. Açıkçası farketmedim. Kızı seviyormusun derseniz, çok seviyorum. Ama 10 dakika tuttuğum, okşadığım ellerinde yara bandını farkedemeyecek kadar dikkatsizim.
Ve unutkanım. Ne kadar unutkanım biliyor musunuz ? Arabamın anahtarlarını koyduğum yeri, yatmadan önce kardeşime söylüyorum. Arabanın anahtarını buraya koyuyorum, sabah hatırlamazsam bana söylersin diyorum. Çok şükür hatırlıyorum. Biraz da paranoyaklıktan kaynaklanıyor. Bunun nedeni ne derseniz, size yine o güzel kokulu esrar’ı gösteririm.
Esrar fizyolojik bağımlılık yapmaz derler. Bana sorarsanız az da olsa yapar. Ama psikolojik bağımlılığı gerçekten fazladır. Hele de kolay bulabiliyorsanız, paranız var ise, çevrenizdeki insanlarla sohbetlerinizde mutlaka konusu geçiyorsa.. Bu durum kolay kolay vazgeçemeyeceğiniz anlamına gelir.
Sonuç olarak antisosyal, paranoyak, unutkan, dikkatsiz bir kişiliğe bürünmek istemiyorsanız, lütfen esrar içmeyin. Ama illaki içeceğim derseniz de, zevk için için. Arada bir için.

7 yorum:

CANNABIS SEED dedi ki...

Hollanda ve Amerika üzerinden titizlikle getirerek oluşturduğumuz tohum bankamızdan %100 dişileştirilmiş feminize tohum almak isteyen arkadaşların kenevirtohumu@hotmail.com adresine mail atmaları halinde en kısa sürede dönüş yaparak yardımcı olacağımızdan emin olabilirsiniz. Dumanınız bol kafanız her daim güzel olsun...

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Hollanda ve Amerika üzerinden titizlikle getirerek oluşturduğumuz tohum bankamızdan %100 dişileştirilmiş feminize tohum almak isteyen arkadaşların kenevirtohumu@hotmail.com adresine mail atmaları halinde en kısa sürede dönüş yaparak yardımcı olacağımızdan emin olabilirsiniz. Dumanınız bol kafanız her daim güzel olsun...

Unknown dedi ki...

Hollanda ve Amerika üzerinden titizlikle getirerek oluşturduğumuz tohum bankamızdan %100 dişileştirilmiş feminize tohum almak isteyen arkadaşların kenevirtohumu@hotmail.com adresine mail atmaları halinde en kısa sürede dönüş yaparak yardımcı olacağımızdan emin olabilirsiniz. Dumanınız bol kafanız her daim güzel olsun...

Yorum Gönder